Obserwatorzy

niedziela, 17 kwietnia 2011

Mix pisanek:)

Dziś taki mix  pisanek wykonanych w niedzielę. Jest to taka mieszanka różności kolorów i techniki. Zdjęcia wrzucam dzisiaj, bo wcześniej nie miałam czasu.Wczoraj odbył się  Kiermasz Wielkanocny,o którym wspominałam we wcześniejszych postach, przy którym pomagałam i na który zawiozłam wszystkie moje pisanki. Relację z Kiermaszu ze zdjęciami wrzucę później bo muszę czekać aż koleżanka mi prześle zdjęcia bo zapomniałam zabrać ze sobą aparatu.

A teraz pisanki:


A teraz pojedynczo:
Ta pisanka została wykonana po przez obklejenie jajka ususzonymi i pokruszonymi liśćmi róży. Wcześniej już pokazywałam wykonane w ten sposób pisanki w poście różane pisanki.




Następna pisanka została obklejona wełną a następnie został na niej wyklejony wzór - bazie.




Kolejne dwie pasiaste pisanki to również wełna:







A na koniec pisanka "marchewka" zrobiona przez moją siostrę, którą udało mi się nakłonić do jej zrobienia,a nie było to proste:)




5 komentarzy:

  1. śliczna ta z listków róży !
    Wesołych świąt Alinko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity pomysł z tymi listkami róży. Piękne jajeczka Ci wychodzą, będziesz miała cudnie na Wielkanoc! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ani jedna pisanka mi nie została bo,wszystkie poszły na kiermasz wielkanocny:( Więc cudnie nie będę miała:( Ale cieszę się ze moje pisanki mogły pomóc małej Karolince dla której był ten kiermasz:)
    Gosiu dziękuję za życzenia i również życzę wesołych świat:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieje,ze kiermasz sie udal,pisanki jak zwykle sliczne,wesolych swiat zaycze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale tu kolorowo! A ta z baziami jest przepiekna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!