Obserwatorzy

czwartek, 14 kwietnia 2011

Różane pisanki

W domu miałam sporą ilość suszonych kwiatów i nie wiedziałam co z nimi zrobić. I niedawno wpadłam na pomysł by obkleić nimi jajka. Całe płatki były jednak zbyt duże więc je pokruszyłam, a potem optoczyłam w nich wydmuszki. Dodałam koraliki i wstążeczki i tak powstały różane pisanki:)
Do tej jaśniejszej pisanki użyłam żółtych i różowych płatków róży, przez co wygląda jakby była wykonana z korka, a do ciemniejszej użyłam płatków z czerwonej róży.








6 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł:) I efekt bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny pomysl! Dziekuje za odwiedzimy na moim blogu, zapraszam czesciej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł. Zanim przeczytałam Twojego posta, przejrzałam zdjęcia i od razu założyłam, że jaśniejsze jajko zrobione zostało z korka. Niesamowity efekt... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysl,nie sadzilam,ze mozna uzyc suszonych kwiatow do czegos takiego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie fantastyczne i pomysłowe pisanki!
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł na jajeczka, można je jeszcze olejkiem jakimś ulubionym skropić i będą dodatkowo pachniały... :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!