Obserwatorzy

piątek, 29 kwietnia 2011

Wygrałam:)

Wczoraj odebrałam przesyłkę od ABOKU u której wygrałam cudowny wianek w jej Candy.
Bardzo dziękuję, będzie wspaniałą dekoracją. Całej mojej rodzinie bardzo się podobał, jest wspaniały:)

Sami zobaczcie (zdjęcia pożyczam z blogu ABOKU ponieważ w tej chwili nie mam aparatu by zrobić samej zdjęcia bo, mąż zostawił aparat u siostry w Bydgoszczy, ale jak tylko go odzyskam to wrzucę swoje zdjęcia):


 Czyż nie jest wspaniały?
Jeszcze raz bardzo dziękuję ABOKU:)

10 komentarzy:

  1. Wspamialy wianek, gratuluje wygranej i dziekuje za przemile odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale sliczne!a ja nigdy nic nie moge wygrac,to niesprawiedliwe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło tutaj :) pozdrawiam ciepło
    i zapraszam na ciągle jeszcze aktualne candy z biżuterią personalizowaną! http://magart-magdaczechoska.blogspot.com/2011/03/pierwsze-nietuzinkowe-candy-u-magart.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wianek piękny. Gratuluję wygranej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. absolutnie fantastyczny, w moich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również dziękuję :) Cieszę się że się spodobał. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie jak najczęściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję:)))
    Dziękuję za życzenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!