Obserwatorzy

sobota, 1 października 2011

Wróciłam!!!

Wróciłam! W końcu znalazłam trochę czasu. Jakoś te wakacje to nie był dla mnie najlepszy czas do blogowania, gdyż u mnie przez dwa miesiące był remont i potem przeprowadzka do innego mieszkania. Mam tylko nadzieję, że znajdę teraz więcej czasu i będę tu częściej zaglądać, a w szczególności że nadrobię zaległości i zajrzę na wasze blogi by zorientować co się u was działo przez te dwa miesiące mojej nieobecności.

Jednak na początek chcę bardzo podziękować Eve za cudowne prezenty. Wygrałam u Niej dwa razy pod rząd Candy, raz w lipcu  i  raz w sierpniu:) Nagrody przyszły już dawno, we wrześniu, ale nie miałam wcześniej czasu by się nimi pochwalić. Więc tak, otrzymałam od  Eve dwie pary ślicznych kolczyków, trochę przydasi i słodkości. Wszystko jest cudowne i bardzo dziękuję:)





Serdeczne pozdrowienia dla wszystkich!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze!