Obserwatorzy

sobota, 19 listopada 2011

Candy z Bałwankiem;)

Już długi czas (od początku listopada) zamierzałam się do zorganizowania tego Candy i jakoś zawsze nie mogłam znaleźć czasu. Ale w końcu się udało!


Będzie to Candy świąteczne, a nagrodą będzie oto taki bałwanek (mam nadzieję że się spodoba), zrobiony całkiem niedawno:





A teraz zasady Candy:
1) Osoby chętne przygarnąć świątecznego bałwanka zostawiają komentarz pod poniższym postem wyrażający chęć udziału w Candy
2) Umieszczenie w pasku bocznym na swoim blogu podlinkowanego banerka do tego posta
3) Udział mogą wziąć wszyscy - osoby prowadzące bloga i te bez bloga i te osoby proszę o adres @.
4) Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski
5) Będzie mi miło jeśli dołączysz do obserwatorów mojego bloga
6) Zapisy do 10.12 2011r., a losowanie rano 11 grudnia
 
Życzę szczęścia i miłej zabawy
Pozdrawiam:)

11 komentarzy:

  1. Witam i jako pierwsza ustawiam się po tego superaśnego bałwanka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za udział w zabawie u mnie i z chęcią zapisuję się u ciebie;))

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie , że spróbuję, może uda mi się, takiego ślicznego bałwanka .....

    OdpowiedzUsuń
  4. Super bałwanek:) Staję po niego w kolejce:)
    pati12276@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. zapisuje się :) i zapraszam na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeuroczy bałwanek! Zgłaszam się również! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie stanę do kolejki

    kopiciuszek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się i ja do udziału :) oraz zapraszam do udziału w moim candy http://misioka.blogspot.com/2011/11/candy-u-misioki.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny bałwanek :)
    Koniecznie zgłaszam się do losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny bałwanek :)
    zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!