Obserwatorzy

sobota, 5 listopada 2011

Pierwsza świąteczna...

Wszędzie na blogach zrobiło się już świątecznie tylko u mnie tak jakoś szaro:( Więc dziś wrzucam pierwszą z kartek świątecznych. Następne jak tylko znajdę więcej czasu, bo ostatnio nie mam wolnej chwili. Jestem wolontariuszem w akcji Szlachetna Paczka i teraz mam nawał zajęć. Mamy tylko 2 tygodnie na przeankietowanie potrzebujących rodzin i wprowadzenie ich do bazy. A zleży nam by jak największa ilość rodzin otrzymała pomoc, więc trzeba się spieszyć.
A oto karteczka (zdjęcia wyszły fatalnie, bo robione przy sztucznym świetle):





2 komentarze:

  1. śliczna karteczka :) nic się nie przejmuj, u mnie też jeszcze daleko do klimatów świątecznych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka :)

    P.S. Nie zapomnij zajrzeć do mnie bo czeka tam na Ciebie od kilku dni mała niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!