Obserwatorzy

wtorek, 3 stycznia 2012

Wreszcie wyniki Candy...

Witam Was serdecznie po tak długim czasie nieobecności i bardzo przepraszam, że tak bardzo opóźniły się wyniki Candy z Bałwankiem. Byłam w tym czasie w szpitalu i dopiero w samą wigilię wyszłam, więc nie miałam za bardzo możliwości i czasu ogłosić wyników. Mam nadzieję że zostanie mi to wybaczone...
Bardzo dziękuję wszystkim za udział w moim Candy.
Przechodząc do wyników to Candy z Bałwankiem wygrywa nr 5 a jest to: pati12276@wp.pl
proszę o przesłanie swoich danych adresowych na mój e-mail: alinagromowska@gmail.com
Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Tobie dużo zdrówka a zwyciężczyni gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :D candy do 10 grudnia a losowanie 3 stycznia...? no trochę już po świętach... :D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zapisanie się na Candy :)
    Życzę szczęścia :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!